Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2017

ΟΝΟΜΑΣΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ

Παλεύω ενάντια στους ανθρώπους σήμερα.
Βάζω όλη μου τη δύναμη να αντισταθώ στον όψιμο παγετό τους,
τραβώ το πάπλωμα ψηλά για να προστατευτώ.
Ονόμασα τον κόσμο μου χειμώνα.

Εξορκίζω την οικεία εχθρότητα
με αντικρουόμενες σκέψεις, έξεις και λέξεις
και συνεχίζω να φυλλομετρώ τις μέρες
σε φόντο σελίδων με σκούρο χρώμα.

Ρυθμίζω τον εαυτό μου ενάντια στη σκοτεινή διάθεση
του θλιβερού ημερολογίου, που κρέμεται με αβάσταχτη νωθρότητα
και αλλάζει το μοτίβο των ημερών μου
από αμφίβολη χαρά σε γκρι μονοτονία.

Μαθαίνω να συνέχω στη ρύμη του λόγου
το πικρό με το γλυκό,
τη θανατική επαφή του παγωμένου βλέμματος
με το χαμόγελο σε τίποτα συγκεκριμένο

και να ψάχνω τα ακρωτηριασμένα δέντρα
για σημάδια φύλλων.


Βασιλική Δραγούνη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.