Τετάρτη 3 Ιανουαρίου 2018

ΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ

Πρέπει να έχω κάνει λάθος
στην ημερομηνία της επιστολής μου
γιατί εξέφρασες παράπονα
ότι ο χρόνος κινείται προς τα πίσω τώρα.
Έχω παρατηρήσει, επίσης,
πως απαντάς στις ερωτήσεις μου
προτού να στο ζητήσω.
Και φίλοι μου που πέθαναν
περνούν να χαιρετήσουν.
Τι να τους πω;
Ότι λυπάμαι;
(Συγχωρέστε με,
σαστισμένα μου φαντάσματα,
αλλά φύγετε!
Και μην ξαναπεράσετε από δω...)

Η επιστολή μου έφτασε σ’ εσένα
μεταχρονολογημένη
και η απάντησή σου πέρασε
μέσα από το στημόνι του χρόνου
την δυσοίωνή της πρόβλεψη.
Και εγώ
δεν έχω ζήσει ακόμα αυτό το ψέμα!
Δεν μπορώ να αλλάξω
τη νέα μου κατεύθυνση.
Οι σκέψεις μου πετούν εσφαλμένα
πάνω από ρολόγια και ημερολόγια
καθώς ζω προς τα πίσω
εξερευνώντας το παρελθόν
με ξεκούρδιστο μυαλό
και έκπληκτα μάτια.


Βασιλική Δραγούνη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.