Πέμπτη 8 Αυγούστου 2019

POETRY IN SIDE | INTERACTION OF ARTS

ΠΟΙΗΣΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ Ι.Ε. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ


ΈΛΟΣ (ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ 2)

Οι μέρες πέρασαν,
ίδιες απαράλλαχτες, έπεσαν η μία πάνω στην άλλη,
έπεσα και εγώ, χάθηκα μέσα τους.
Εξαφανίστηκε η μορφή μου από όλους,
εξαφανίστηκε και η σκέψη μου και εμφανίστηκε ξανά, καιρό μετά.
Ήρθε και ήρθες και εσύ μαζί της,
πιο ζωντανή σκέψη και εσύ σαν ζωντανή.
Ζωντανός εφιάλτης,
τόσο που είπα θα μπουν στην θέση τους τα πράματα,
τότε που είπα πως τα είχα βάλει όλα σε μία τάξη,
όταν ήμουν έτοιμος, να αφήσω πίσω όλες αυτές τις μέρες,
να τις αφήσω να χαθούν πίσω και να εμφανιστώ εγώ μπροστά.
Μα όχι,
είσαι εσύ μπροστά
και πέφτω πάλι
και χάνομαι ξανά, μέσα στις μέρες
και στο ατέρμονο μέτρημά τους.

Από την ποιητική συλλογή ''Η Γένεσις, η Ζωή και το Έργο, ο Θάνατος του Αμνού. 2008-14"


Εικαστική Απόδοση: Λίζα Γιαννούρη
(Λάδι σε καμβά - Μικτή τεχνική - 30x40cm)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.