Πέμπτη 31 Ιουλίου 2025

ΔΥΟ ΠΟΡΤΕΣ

 

Δύο πόρτες, η μια δίπλα στην άλλη..

η μία πόρτα μισάνοιχτη

η άλλη κλειστή και κλειδωμένη.

Ένα μονοπάτι από χλωμό φως διασχίζει και τις δυο

και δίνει λίγη ζεστασιά στο κρύο δωμάτιο

που δεν οδηγεί πουθενά

εκτός από αυτή την επίπεδη μέρα.

 

Η μία πόρτα συγκρατεί την ιστορία

που εκτυλίσσεται,

η άλλη κρύβει την απάντηση

για την οποία δεν υπάρχει αμφιβολία.

Η ανοιχτή πόρτα κοιτάζει προς τα έξω:

κομμάτια γης και ουρανού συνδυασμένα

δημιουργούν μία πραγματικότητα.

 

Ένα σκοτάδι

εγκαθίσταται στον τοίχο

και κάνει αισθητή την άνεσή του.

Και μες στο φως που αργοσβήνει

σε αυτό το αθόρυβο δωμάτιο,

η παλιά σκόνη αναβλύζει

και στροβιλίζεται στη δική της ροή.

 

Βασιλική Δραγούνη


Τετάρτη 30 Ιουλίου 2025

ΟΙ ΣΚΙΕΣ ΜΑΣ

 

Βαθιές πλούσιες πράσινες σκιές στην περιφέρεια

το εύθραυστο φως του ήλιου

η γη στεγνή και απαλή.

Μπλε σκιές στο μονοπάτι, η σκόνη της γης

ο γρανιτένιος πάγκος, το λινό μαντήλι

το μπολ με τα φρούτα και το πιάτο με το ψωμί

το τραπέζι στρωμένο για τους καλεσμένους.

Κόκκινες σκιές συγκεντρωμένες στην κοιλάδα -

αυτή που πρέπει να διασχίσεις μόνος,

όχι απλώς για να περάσεις σαν ένα άνυδρο αεράκι

αλλά για να βουτήξεις μες στο ρέμα

και να καταλήξεις στο ιερό δισκοπότηρο.

 

Βασιλική Δραγούνη

Artwork: “Κingdom” by Marcela Bolivar


Τρίτη 29 Ιουλίου 2025

ΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ

 

Βλέπω τους συγγενείς του καλοκαιριού

να ονειρεύονται ο ένας τον άλλον σαν καθρέφτες.

Η ενέργειά τους είναι αφηρημένη..

λάμψη ηλιοβασιλέματος, πεταλούδες,

σταγόνες νερού σε χελιδονόφτερα, ψηλοί πύργοι,

πατημασιές που χάνονται στη θάλασσα,

πράγματα χαλαρά συνδεδεμένα με λειτουργικές λέξεις.

Πίσω από ένα κάστρο που χτίστηκε με σκακιέρες

κάποιος συναρμολογεί ένα χάρτινο κανόνι.

Οι συγγενείς του καλοκαιριού πλησιάζουν,

κάθε βήμα πιο κοντά,

αποκαλύπτοντας χαμόγελα και δόντια.

Καθώς τα πράγματα μοιάζουν

να μην έχουν καμία σχέση μεταξύ τους 

μπορεί κανείς να περάσει ελεύθερα

από τα κενά ανάμεσά τους.

 

Βασιλική Δραγούνη


Δευτέρα 28 Ιουλίου 2025

𝗕𝗜𝗘𝗡𝗡𝗔𝗟𝗘 𝗢𝗙 𝗜𝗡𝗧𝗘𝗥𝗡𝗔𝗧𝗜𝗢𝗡𝗔𝗟 𝗛𝗔𝗚𝗜𝗢𝗚𝗥𝗔𝗣𝗛𝗬, 𝗜𝗖𝗢𝗡𝗢𝗚𝗥𝗔𝗣𝗛𝗬 𝗔𝗡𝗗 𝗛𝗬𝗠𝗡𝗢𝗚𝗥𝗔𝗣𝗛𝗬 𝟮𝟬𝟮𝟱: 𝗪𝗘𝗟𝗖𝗢𝗠𝗘 𝗩𝗔𝗦𝗜𝗟𝗜𝗞𝗜 𝗗𝗥𝗔𝗚𝗢𝗨𝗡𝗜 𝗔𝗦 𝗔 𝗗𝗘𝗟𝗘𝗚𝗔𝗧𝗘

 

Link: https://www.instagram.com/p/DMlGcBdubWa/

 

Biennale of International Hagiography, Iconography and Hymnography 2025, an event dedicated to sacred art and the mysticism of the word, inviting iconographers, sculptors, artists, hymnographers, poets and believers from around the world to join their voices and works in honor of the Divine.



Κυριακή 27 Ιουλίου 2025

IANOS

ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ

Link: https://www.ianos.gr/books/logotechnia/elliniki-logotechnia/sillektika-antikimena-0585761?srsltid=AfmBOopOYTDjQ-Mq88VPyYrcZONmnwSukE3n-WQmMqFafLqCgr-cOc3l#more-info-tab

 

Τίτλος

ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ

Κωδικός

0585761

Διαστάσεις

13x18

ISBN

978-960-607-602-2

Μέρα Κυκλοφορίας

22 Ιουλ 2025

Σελίδες

24

Σειρά

ΜΥΘΩΔΙΑ

Προέλευση

Ελληνική

Εκτός Κυκλοφορίας

Όχι

Είδος Βιβλίου

Πεζογραφία

Συγγραφέας

ΔΡΑΓΟΥΝΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

Εκδότης

ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ

 

Περισσότερες Πληροφορίες

Σε μια εποχή που η τεχνολογία ξεπερνά γρήγορα την ικανότητα της κοινωνίας να αναλύει επαρκώς τον αντίκτυπο και τις συνέπειες των νέων ανακαλύψεων, τα «Συλλεκτικά Αντικείμενα» εξερευνούν αμφιλεγόμενα θέματα όπως την αξιολόγηση των πιθανών κινδύνων της έρευνας με γονιδιακά κίνητρα ή την αναπαραγωγιμότητα στην επιστήμη ως ηθικό ζήτημα. Ο κεντρικός ήρωας του διηγήματος, Μπέντζαμιν Μπάρτον, είναι ανιχνευτής επιστημονικών πατεντών, τις οποίες προμηθεύεται κυρίως από νέους φοιτητές για να προωθήσει τη δική του συγκεκριμένη ατζέντα. Όταν τελικά αποφασίζει να χρησιμοποιήσει τη γενετική έρευνα, υπεραπλουστεύοντας τη γλώσσα της δημοσιευμένης εργασίας και αδιαφορώντας για τις επιπτώσεις της στο ευρύτερο κοινό, βρίσκεται αντιμέτωπος με το δικό του δημιούργημα.



Σάββατο 26 Ιουλίου 2025

Η ΜΝΗΜΗ ΤΗΣ ΑΙΣΘΗΣΗΣ

 

Πού είναι τώρα

η μνήμη της αίσθησης,

εκείνη η σιωπηλή σκιά

της περιστασιακής ύπαρξης;

Στριμωγμένη στη διαχρονικότητα,

χωρίς προσφυγή στο χέρι της κρίσης,

προσκολλημένη

σε ένα σκέλος ψευδαίσθησης;

 

Βασιλική Δραγούνη

Artwork: “Σονάτα του Σεληνόφωτος”, Γιώργος Πολ. Ιωαννίδης, 1994


Παρασκευή 25 Ιουλίου 2025

ΑΘΩΟΣ ΚΥΝΟΔΟΝΤΑΣ

 

Ο αθώος κυνόδοντας 

κερδίζει αίμα

μα ό,τι συμβαίνει στον εγκέφαλο

μένει στον εγκέφαλο.

Έτσι, η ψυχολογική ορατότητα

παρουσιάζει πολυδιάστατες προκλήσεις

στην διαχειριζόμενη φαντασία

που προτιμά διακαώς

να μην αποκαλυφθεί

με το φως.

 

Βασιλική Δραγούνη


Πέμπτη 24 Ιουλίου 2025

ΕΝΑ ΧΑΜΕΝΟ ΓΡΑΜΜΑ

 

Όχι εκείνο που χάθηκε

σε κάποιο συρτάρι ταχυδρομείου

γεμάτο γράμματα

μη παραδομένα..

Όχι, είναι τα γράμματα

που δεν καταφέραν να σχηματίσουν

λέξεις που πέφτουν

από τα χείλη μου..

Νεκρά βάρη,

νεκρά γράμματα,

μία σειρά

από αποτυχημένες

μεταναστεύσεις.

 

Βασιλική Δραγούνη


Τετάρτη 23 Ιουλίου 2025

ΔΙΕΚΔΙΚΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΟΡΓΙΣΜΕΝΗ ΜΟΥ ΩΡΑ

 

Διακοπή του καρδιακού παλμού, σαν τέχνη

σταδιακές διαγραφές πέρα από κάθε πλαίσιο.

Η διαίσθηση καθοδηγεί την προτίμηση,

το κατώφλι της διορατικότητας συνοδεύει την αϋπνία.

Η απελπισία, το έμπιστο φίλτρο μου

επιμένει να αγνοήσω οποιαδήποτε παύση,

κάθε ρίσκο να αντισταθώ σε ένα πρωινό ξυπνητήρι.

Ο καφές καταπραΰνει την οικεία κοιλότητα.

Ανακατεύω την αυτοεπιβεβαίωση -

την αγαπημένη γεύση της νέας μου κανονικότητας.

Μέχρι τώρα, κάτι τέτοιες

κατευναστικές συμπεριφορές με διαβεβαίωναν

και τα σκονισμένα παράθυρα

πλαισιώνονταν από ηλιοφάνεια -

ερωτήματα ανεκμετάλλευτα,

κραυγές συλλαλητηρίου ανεξερεύνητες,

πνεύμα βαριεστημένο,

παγιδευμένο σε καλά τοποθετημένα δίχτυα ασφαλείας.

Η ευδαιμονία των προαστίων σημαίνει

μία καθημερινή κάθαρση.

 

Βασιλική Δραγούνη


Τρίτη 22 Ιουλίου 2025

ΑΫΛΟΣ ΤΟΠΟΣ

 

Όνειρα έκθετα στην αποσύνθεση

στη μαλακή συνέχεια του χρόνου

στη στροφή της κλεψύδρας

στην κλειδαριά χωρίς κλειδί, χωρίς πόρτα.

Ο χρόνος είναι ουσιαστικά

ένας άυλος τόπος - στην πραγματικότητα,

μια ζώνη δυνατοτήτων,

αβεβαιοτήτων.

 

Βασιλική Δραγούνη

Artwork: “So many locks” by Beth Conklin


Δευτέρα 21 Ιουλίου 2025

ΕΝΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΩΜΕΓΑ

 

Πού, στο άπειρο του τώρα

βρίσκεται το μέλλον του παρελθόντος;

Νομίζω ότι βλέπω..

η ζωή είναι αυτό που αιμορραγούμε.

Προσπαθώ να διακρίνω το όραμα του μύστη,

να αποδείξω ενσυναίσθηση στον πόνο κάθε μεταφοράς.

Ένας φυγάς, ξέφρενος στο μονοπάτι

αποφεύγοντας τη χαράδρα των αποκεφαλισμένων προφητών,

μοχθώ να αποκαλύψω

τους άνισους ρυθμούς του παρελθόντος μου

αλλά ένας και μόνο, μη θεϊκός Μύστης

θα υποτιμήσει τις παραδοχές μου,

θα αποκαλύψει ένα εναλλακτικό ωμέγα στην κακοφωνία.

Οι ρίμες πενιχρές,

προσφέρουν σκληρές ζημιές και αφήνουν

κλαδιά γεμάτα χτυπημένα φρούτα

να χτυπάνε στον κορμό.

Και η καρδιά, περιβεβλημένη με μυθική χάρη

αν και θα μπορούσε να σκορπίσει

στίχους γλαφυρούς και να αγκαλιάσει τη γαλήνη -

μια άγνωστη κατάφαση, ανεξίτηλη,

πετάει κάπου νότια

χωρίς να αφήσει ίχνος.

 

Βασιλική Δραγούνη


Σάββατο 19 Ιουλίου 2025

ΜΙΑ ΕΛΕΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΡΟΣ

 

Θέρος στα χωράφια του παραδείσου

βράδια με φεγγάρι, ήχοι μακρινών κυμάτων

της θάλασσας των μυθικών χαμένων εραστών

κόκκινο κρασί και τραγούδι του Νότου.

 

Νυχτερινό άρωμα από τον Κήπο των Εσπερίδων

τριαντάφυλλα ευμετάβλητα

κόκκινα πέταλα ακατανίκητης επιθυμίας

και χειμωνιάτικα αγκάθια απόρριψης και απώλειας.

 

Στα χωράφια, η σοδειά είναι έτοιμη

συνυφασμένη με παπαρούνες, κόκκινες καρδιές

περιμένει την εκτέλεση, τον θάνατο -

μια πανάρχαια θυσία του χρυσού καλαμποκιού.

 

Θερινό ηλιοστάσιο

καλοκαιρινού παιχνιδιού και μαγείας

ο τροχός κυλά για να αντηχήσει

το μεγάλο καθημερινό ταξίδι του ήλιου

 

πέρα από τον Κήπο των Εσπερίδων

όπου τα πνεύματα του λυκόφωτος

φρουρούν τα χρυσά μήλα.

 

Βασιλική Δραγούνη


Παρασκευή 18 Ιουλίου 2025

ΟΡΙΑΚΟ

 

Κάπου στο ενδιάμεσο -

ούτε εδώ ούτε εκεί

 

...κοιμισμένος, ξύπνιος

συνειδητός, ασυνείδητος

γέννηση, θάνατος

λαβύρινθος, ευθεία γραμμή

όνειρο, κώμα, déjà vu

παραφροσύνη, μικρός θάνατος

μνήμη, αμνησία

προηγούμενο, επόμενο

γκρεμός, διελκυστίνδα

φως, σκοτάδι

παράδεισος, κόλαση

αρχή, τέλος

κοστούμι, μάσκα

παράθυρο, καθρέφτης

ναι, όχι...

 

φίλος ποιητής είπε ότι το οριακό υπερχρησιμοποιείται

με ενθουσιάζει, ωστόσο, η ετερότητα.

 

Βασιλική Δραγούνη


Πέμπτη 17 Ιουλίου 2025

"Κρόνος Χρόνος" της Βασιλικής Δραγούνη - Εκδόσεις Συμπαντικές Διαδρομές

Κριτική Ελένη Παπαθανασοπούλου, Ε.Π.Ο.Κ.

Link: https://www.epok.gr/2025/07/blog-post.html

 

ΧΡΟΝΟΣ ΚΡΟΝΟΣ

ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΔΡΑΓΟΥΝΗ

Η Βασιλική Δραγούνη έχει σπουδάσει αγγλική λογοτεχνία, συγκριτική λογοτεχνία και έχει μεταπτυχιακό στις ευρωπαϊκές σπουδές. Είναι πολυγραφότατη και έχει εκδώσει πολλές συλλογές ποιημάτων και διηγημάτων.

Το βιβλίο της ΧΡΟΝΟΣ ΚΡΟΝΟΣ περιλαμβάνει ενενήντα ποιήματα. Σε αυτά με σουρεαλιστική γραφή ζωγραφίζει με μελανά χρώματα έναν αποκαλυπτικό και μετα-αποκαλυπτικό κόσμο που επιχειρεί να περιγράψει τα πεπρωμένα των περιπετειών της ανθρώπινης ψυχής και του κόσμου που δημιούργησε. Χρησιμοποιώντας δυνατές εικόνες, μεταφορές που ξαφνιάζουν, αντιθέσεις και οξύμωρα, όπως όταν γράφει “τα υγρά αμαρτήματα της νύχτας αιωρούνται στο σκοτεινό φως”, καταφέρνει να εκπλήσσει τον αναγνώστη και να διατηρεί ζωηρό το  ενδιαφέρον του. Οι εικόνες που δημιουργεί εκτείνονται από την απαρχή του σύμπαντος και στην συνέχεια από την γη των δεινοσαύρων μέχρι τα όρια των γαλαξιών και του διαστήματος. Ο χρόνος, ως εκ τούτου, είναι άπειρος, ρευστός, ξεφεύγει από τα στενά πλαίσια και όρια, γίνεται άχρονος.

Για παράδειγμα το ποίημα ΕΙΔΗ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ αποτελεί ένα είδος κοσμογονίας που ξεκινά από την απαρχή όλων των πραγμάτων και καταλήγει στην δημιουργία του ανθρώπου, ο οποίος τελικά ως είδος αμφισβητεί τα πάντα και αμφισβητείται και ο ίδιος από τον εαυτό του. Στις πιο δυστοπικές περιγραφές της ποιήτριας “η γονιδιακή πισίνα έχει γίνει ένας βάλτος γεμάτος με όξινη βροχή, νεκρές γάτες και χλώριο” και “.. η λογική είναι άστεγη / περιπλανιέται σε δρόμους με αμυδρά φώτα / πίνοντας βότκα από ένα σπασμένο μπουκάλι / πίσω από υποβαθμισμένα μπαρ”.

Η αμφισβήτηση διαπνέει το έργο απ’ άκρη σ’ άκρη. Για παράδειγμα, υπάρχει, λέει η ποιήτρια ένας θεός, αλλά χιλιάδες εκδοχές “για την μέγιστη δυνατή χρήση του ουράνιου πεδίου”. Στη συνέχεια αναρωτιέται τι θα συνέβαινε αν η γέννηση του Χριστού ήταν ήδη η δευτέρα παρουσία του. Υπάρχει ελεύθερη βούληση; Και αυτό τίθεται υπό αμφισβήτηση. Ναι, απαντά η Βασιλική Δραγούνη, “έχουμε ελεύθερη επιλογή / κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του εφικτού όπως και ελεύθερη βούληση / άρα κανείς δεν πρέπει να παραπονιέται”.  Συχνά το ίδιο το νόημα του τι σημαίνει “άνθρωπος” αμφισβητείται και επερωτάται με ιδιαίτερα δυνατές εικόνες, που συγκλονίζουν όπως “μεταχειρισμένα εγώ / κρέμονταν σε κεκλιμένες στέγες / έτοιμα προς πώληση”.

Η ποιήτρια με τον δυνατό της στίχο  δεν σταματά να θέτει πολυεπίπεδα ερωτήματα υπαρξιακής φύσης όπως όταν γράφει “Υπαρξιακά μυστήρια και αινίγματα που καταδιώκουν το είδος μας… ανακαλύψαμε πως η φωτιά / εξακολουθεί να είναι ο δημιουργός / των παραληρηματικών σκιών / που κάνουν το σκοτάδι μέσα μας / πιο σκοτεινό”.

Οι αντιξοότητες της ύπαρξης κορυφώνονται με ερωτήματα που αφορούν την ζωντανότητα και την θνησιμότητα, όπως όταν ρωτά με μια εκπληκτική αμεσότητα: “Θάνατε, είχες ποτέ σάρκα στα κόκαλά σου;”

Τελικά ο ίδιος ο χρόνος μοιάζει άχρονος, ρευστός και ταυτόχρονα μη ρέων: “ο Χρόνος χαράζει ένα σκοτεινό χαμόγελο στα χείλη της αβύσσου”, λέει η ποιήτρια, και “Το κοσμικό φως άναψε / κάποια μέρα θα σβήσει όπως ορίζει η εντροπία / για να επαναχρησιμοποιηθεί πολλαπλά / για άγνωστο χρόνο”. “Κοράκι, βλέπεις άραγε τον ποταμό του ουρανού / να αργοκυλά σαν Χρόνος από πάνω μας / αφήνοντας ανεπανόρθωτες λακούβες;”. Ας μην ξεχνάμε ότι κατά μία ερμηνεία, ο Κρόνος είναι ο Χρόνος που καταπίνει τα παιδιά του.



Τετάρτη 16 Ιουλίου 2025

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΗΛΙΕ

 

Το μυαλό απορρίπτει μια τέτοια ωμή τελειότητα

κι όμως, αδυνατεί να κοιτάξει αλλού:

ανατολή σε ένα κρυστάλλινο πρωινό

σε έναν γαλαζοπράσινο ουρανό,

ένα ζωντανό χάος που κινείται

μέσα σε έναν ασύμμετρο κόσμο.

Το σχεδόν τέλειο βρίσκεται παντού:

η έλικα ενός φωτεινού ηλιοτρόπιου

ο λεπτός μίσχος μιας ορχιδέας

η ιερή ενωτική δύναμη - αυτό το παράδοξο φως

που ανατέλλει πάνω από το σκοτάδι.

Ενώ όλη η δημιουργία είναι τόσο ατελής

το μυαλό αναζητά μια ηρεμία στην αταξία,

μία συγγένεια με την άτακτη φύση:

τη σημύδα που γέρνει στον άνεμο

το ξέφρενο πέταγμα μιας μέλισσας

την συνεχώς μεταβαλλόμενη πορεία των παλιρροιών.

Αυτή η τέλεια συμμετρία

φωτός και σκότους σε ισορροπία

στο σημείο περιστροφής

του ανατέλλοντος ηλίου - αυτή η ακρίβεια

είναι ανησυχητική.

Αυτό το φως σαγηνεύει το πρόθυμο πνεύμα

να γλιστρήσει πίσω στην αιωνιότητα.

 

Βασιλική Δραγούνη


Τρίτη 15 Ιουλίου 2025

ΟΚΤΑΒΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΤΑΓΟΝΑ ΜΝΗΜΗΣ

 

Κατρακυλούσε ακίνητη

σαν ένα σκοτωμένο

λουλούδι σε ένα χέρι.

 

Έτρεμε στην απεραντοσύνη του ουρανού,

ήταν καινούργια και παλιά

και την εξέπληξε η ιδέα ότι ήταν ζωντανή.

 

Όταν ανακάλυψε

πως ήταν φτιαγμένη από γυαλί

γνώριζε ότι μπορούσε να σπάσει.

 

Παρόλα αυτά,

κυλούσε ασταμάτητα

και ένιωθε την ψυχή της να φεύγει.

 

Πόσες φορές λαχταρούσε

ένα αβρό άγγιγμα

αλλά κάθε τι που άγγιξε

ήταν παράξενο και λάθος -

και δεν μπορεί να θυμηθεί ούτως ή άλλως.

 

Ποτέ δεν πίστευε πως θα άντεχε τόσο πολύ.

Έβαλε τις στιγμές της

σε ένα βάζο σε σχήμα χρόνου

και ένιωσε το κενό

να γεμίζει γύρω της

σαν θάνατος.

 

Τότε ήταν που αγάπησε

ξανά τον εαυτό της.

Έπεσε στο νερό

κι η θάλασσα την περιέβαλε

 

και έγινε το ατελείωτο του εαυτού της

νιώθοντας τις ρίζες της να τραβιούνται

προς τη γη.

 

Βασιλική Δραγούνη


Δευτέρα 14 Ιουλίου 2025

Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ - ΚΑΙ ΟΧΙ

 

Οι αντανακλάσεις στο γυαλί συχνά περιέχουν

τις φαντασματικές εικόνες όλων αυτών

που βρίσκονται πίσω από το διαφανές φράγμα

δημιουργώντας μια ιστορία πίσω από την ιστορία.

 

Οι εικόνες σε έναν καθρέφτη οπισθοπορείας

προσθέτουν μια διάσταση απόστασης

θαύματος ή μυθοπλασίας σε μία εικόνα.

Πόση ζωή εμπεριέχεται σε μία αντανάκλαση μιας αντανάκλασης,

σε μία θέα του κρυμμένου, φευγαλέου κόσμου;

Πόσος από αυτόν τον κόσμο υπάρχει πραγματικά;

 

Αυτό που νομίζουμε ότι βλέπουμε

είναι στην πραγματικότητα μόνο μια αντανάκλαση

αυτού που προβάλλεται στο πίσω μέρος των ματιών μας,

μία ακόμα διάσταση της ανακαλούμενης εικόνας.

 

Ο κόσμος είναι όπως φαίνεται - και όχι.

 

Βασιλική Δραγούνη