Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2019

CHRISTMAS WEEK

ΤΟ ΚΟΥΤΙ

Περιφερόταν ανάμεσα στα ράφια θαυμάζοντας τα πολύχρωμα παιχνίδια, όταν άκουσε μία περίεργη φωνή:

«Συγνώμη νεαρέ. Αναρωτιέμαι αν θα μπορούσες να με βοηθήσεις; Εδώ είμαι, εδώ, στο πάνω ράφι, δίπλα στα playmobil».

Κοίταξε στο πάνω ράφι και εκεί, ανάμεσα στον «μπλε ιππότη των λεόντων» και τους «φρουρούς του βασιλικού θησαυρού», βρισκόταν ένα μικρό ξύλινο κουτί. Το πήρε στα χέρια του και κουνώντας το ψιθύρισε:

«Υπάρχει κάποιος εδώ μέσα;»

«Ναι, υπάρχει κάποιος και αυτός ο κάποιος θα ήταν ευγνώμων αν σταματούσες να τον ταρακουνάς».

«Συγγνώμη, αλλά δεν έχω δει ποτέ ξανά κουτί με κάποιον που μιλάει. Τι κάνεις εκεί μέσα;»

«Είναι μεγάλη ιστορία. Αυτό που πρέπει να ξέρεις είναι ότι είμαι ένα τζίνι που έχει κλειδωθεί εδώ μέσα εδώ και πολύ καιρό. Βγάλε με έξω σε παρακαλώ!»

«Ένα τζίνι! Νόμιζα ότι υπήρχαν μόνο μέσα σε λυχνάρια!»

«Συνήθως έτσι γίνεται, αλλά αυτός που με έβαλε εδώ βιαζόταν πολύ και τα λυχνάρια ήταν σε έλλειψη».

«Ναι, αλλά πώς να σε βγάλω έξω; Το κουτί δεν έχει καπάκι. Να το ανοίξω μ’ ένα σφυρί;»

«Μην τολμήσεις! Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να χτυπήσεις ελαφρά το κουτί τρεις φορές τρεις φορές με το δάχτυλό σου».

«Α, περίπου σαν κι αυτό που γίνεται με τα λυχνάρια! Είσαι σίγουρος ότι το ίδιο συμβαίνει και με τα κουτιά;»

«Τι είναι αυτό με τα μικρά παιδιά και τις απορίες τους! Κάνε ότι σου λέω χωρίς άλλες ερωτήσεις!»

«Εντάξει, αλλά εγώ τι θα κερδίσω; Υποτίθεται ότι θα μου πραγματοποιήσεις μια ευχή ή κάτι τέτοιο επειδή θα σε σώσω, έτσι δεν είναι;»

«Βγάλε με από δω και θα σου δώσω ό,τι θέλεις. Μόνο σταμάτα να μιλάς και χτύπησε τρεις φορές αυτό το ηλίθιο κουτί!»

«Εντάξει! Εντάξει! Αλλά πρώτα πρέπει να ρωτήσω τη μαμά μου. Μαμά, μπορώ να χτυπήσω τρεις φορές αυτό το κουτί για να βγει το τζίνι έξω; Λέει ότι θα μου πραγματοποιήσει μια ευχή αν το κάνω».

«Μη λες ανοησίες Αλαντίν. Δεν σου έχω ξαναπεί ότι δεν πρέπει να πειράζεις πράγματα στα μαγαζιά; Βάλε το κουτί πίσω στο ράφι και μην απομακρυνθείς ξανά από κοντά μου!»


Βασιλική Δραγούνη

Από την 17η Συνάντηση Δημιουργών του "Ιδεόπνοον": "Εορταστικές Πνοές στη Λογοτεχνία και την Τέχνη", Πολιτιστικό Κέντρο Πετρούπολης, Δεκέμβριος 2019




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.