Πέμπτη 29 Ιουλίου 2021

SHORT STORY WEEK

ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ

 

"Είδα πάλι αυτό το όνειρο, miss Sally. Σχετικά με εμένα, πριν έρθω σε αυτό το μέρος".

"Τα όνειρα δεν σου κάνουν καλό. Παρεμβαίνουν στη φαρμακευτική αγωγή σου".

"Είμαι η Destiny Jones, miss Sally. Το είδα στον ύπνο μου".

"Θα πρέπει μάλλον να κάνω μια κουβέντα με τον γιατρό".

"Ακούστε με μισό λεπτό, στο όνειρό μου είχα μια καλή δουλειά, δεν θυμάμαι τι ακριβώς, αλλά ζούσα σε ένα μεγάλο σπίτι. Μπορούσα να το δω τόσο καθαρά όσο σας βλέπω τώρα. Στον αριθμό 172 ήταν, αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ την οδό, νομίζω ότι άρχιζε από Α".

"Πολύ ωραία, θα ήθελες τώρα μερικά μπισκότα με το τσάι σου; Σου πήρα digestive, ξέρω πόσο σου αρέσουν".

"Αφήστε τα digestive, miss Sally! Πρέπει να σας πω γι' αυτό το όνειρο".

"Νόμιζα ότι μου είπες ήδη".

"Λίγα πράγματα μόνο, ακούστε τώρα το καλύτερο... στο όνειρό μου ήμουν όμορφη και διάσημη και είχα πολλούς θαυμαστές. Με έλεγαν Destiny Jones, θυμάμαι το όνομά μου από περιοδικά μόδας και από τηλεοπτικές εκπομπές".

"Έλα τώρα νούμερο 334711, το ξέρεις πως δεν είναι καλή ιδέα να μιλάς έτσι. Κανείς εδώ δεν έχει ονόματα, εκτός από τους γιατρούς και τους φύλακες. Κοίταξε τι συνέβη στο νούμερο 321888, όταν άρχισε να πιστεύει ότι είχε όνομα και παρελθόν. Δεν θα θέλαμε να σου συμβεί το ίδιο, έτσι δεν είναι, νούμερο 334711; Γιατί δεν χαλαρώνεις όσο σου κάνω αυτήν τη μικρή ένεση; Θα διώξει όλα τα περίεργα όνειρα μακριά".

"Μα, miss Sally, έχω όνομα... είμαι... είμαι..."

"Έτσι μπράβο, νούμερο 334711, άφησε όλες τις ανόητες σκέψεις να εξαφανιστούν... Τώρα, θα ήθελες ένα ή δύο digestive με το τσάι σου;"

 

Βασιλική Δραγούνη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.