Κυριακή 24 Μαρτίου 2024

ΠΑΤΡΙΔΑ

 

Τραγούδησέ μου ένα νανούρισμα

για να αποκοιμίσεις

την προδοσία των ονείρων.

Πατρίδα,

άσε μου ένα φως.

Οι κινούμενες σκιές

έχουν πρόσωπα και μάτια

και χέρια κάτω απ’ το κρεβάτι μου.

Δεν μπορώ να διώξω τον τρόμο

με τις μισές υποσχέσεις σου

και με το σύντομο, επιεικές σου γέλιο.

Με προειδοποιείς με τα μάτια σου

καθώς τινάζεις το σκοτάδι

με τα δάχτυλά σου.

Δεν σε αναγνωρίζω.

Σε ψάχνω σε κάποιο άλλο δωμάτιο,

εκεί όπου οι ήχοι της λησμονιάς σου

ανησυχούν τον ύπνο μου.

Μερικές φορές το σκοτάδι είσαι εσύ.

Τραγούδησέ μου ένα μελαγχολικό νανούρισμα,

ο ύπνος με τρομάζει.

 

Βασιλική Δραγούνη

Artwork: Resurgent Muse by Dianne Bowell


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.