Παρασκευή 6 Μαρτίου 2020

FLASH FICTION WEEK

HELLO BARBIE

"Λοιπόν, τι λέει;"

"Ω, χρυσή μου. Λέει ότι βρήκε δύο πόδια και πως είναι βέβαιος ότι είναι τα δικά σου, αλλά υπάρχει ένα πρόβλημα με τα χέρια".

"Τι εννοεί δηλαδή; Τι είδους πρόβλημα;"

"Νομίζει ότι τα πέταξε κατά λάθος στον κάδο. Θα ρίξει όμως μια ματιά".

"Στον κάδο! Πέταξε τα χέρια μου στον κάλαθο των αχρήστων ο ανεγκέφαλος! Θα του έδινα ένα γερό χαστούκι τώρα! Ή τουλάχιστον θα προσπαθούσα".

"Εντάξει, λέει, τα βρήκε. Λίγο βρώμικα αλλά άθικτα, ευτυχώς. Θα τα προσαρμόσει αργότερα".

"Πριν έρθει, ρώτησέ τον για την τρύπα στο κεφάλι μου. Ό, τι έχει αφαιρέσει από μέσα το θέλω ξανά πίσω. Και, χρυσή μου, σκέπασέ με λίγο σε παρακαλώ. Τα lego star wars από απέναντι μου κλείνουν συνέχεια το μάτι".


Βασιλική Δραγούνη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.