Παρασκευή 21 Μαΐου 2021

SHORT STORY WEEK

MEMENTO MORI

 

"Ανήκει σ’ εμένα. Δώστε τη μου", παρακάλεσε.

"Λυπάμαι κυρία μου, αλλά όπως σας είπα, χωρίς βιβλιάριο δεν μπορώ να εγκρίνω αναλήψεις. Αυτή είναι η πολιτική της Τράπεζας".

"Μα πρόκειται για τη μέρα των γενεθλίων μου, χρειάζομαι αυτήν την ανάληψη".

"Θα πρέπει να μιλήσετε με τον Διευθυντή".

"Ok, θα το κάνω". Κατευθύνθηκε αποφασισμένη προς το γραφείο του Διευθυντή.

"Με συγχωρείτε κύριεεε……… πώς είναι το όνομά σας είπαμε;"

"Πρόβλημα με τις αναλήψεις και πάλι, βλέπω;"

"Έχασα το βιβλιάριό μου".

"Φυσικά, φυσικά. Θα χρειαστεί να σας κάνω δύο ερωτήσεις ασφαλείας όπως χθες".

"Χθες;"

"Θα πρέπει να μου πείτε το πατρικό όνομα της μητέρας σας και το όνομα του πρώτου σας κατοικίδιου".

"Πώς είναι δυνατόν να σας τα πω αυτά! Τα έχω δώσει σε εσάς για ασφαλή φύλαξη, έτσι ώστε να μην χρειάζεται να κουβαλώ μαζί μου όλες αυτές τις αποσκευές. Για ποιον άλλο λόγο νομίζετε πως χρησιμοποιώ την Τράπεζα Αναμνήσεων;"

"Όπως σας εξήγησα και χθες, είμαστε εδώ για να διαφυλάξουμε τις πολύτιμες αναμνήσεις των πελατών μας. Διαπιστώνουμε όμως πως κάποιοι πελάτες, όπως εσείς λόγου χάριν, έχουν μερικές φορές πρόβλημα πρόσβασης σε αυτές. Δεν θα θέλατε να χάσετε τις αναμνήσεις σας, έτσι δεν είναι; Εάν δεν μπορείτε να εμπιστευθείτε στον εαυτό σας ένα βιβλιάριο τραπέζης, πώς μπορούμε εμείς να σας εμπιστευθούμε όλες τις πολύτιμες για εσάς αναμνήσεις της περασμένης σας ζωής; Ο κωδικός ασφαλείας σας είναι το "Memento Mori". Σας θυμίζει κάτι, μήπως;"

 

Βασιλική Δραγούνη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.