Πέμπτη 20 Ιουλίου 2017

ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ

Παίρνω τον διαδραστικό χάρτη του χρόνου και ακολουθώ
τις υπερβατικές του κατευθύνσεις,
τους κρυπτικούς συμβολισμούς, τα επίπεδα τοπία,  
τον ίλιγγο των αποστάσεων.

Τα μάτια μου διοπτεύουν το δρόμο και μετακινούν τα εμπόδια
καθώς τριγυρνώ στα μονοπάτια της νύχτας
ακούγοντας τις φευγαλέες σιωπές
που ήταν κάποτε τραγούδι.

Υδροβατώ ανάμεσα σε όνειρα που επιτίθενται
στα σκοτεινά διαστήματα μεταξύ των ύπνων
-κάθε βουνό εκεί έχει και την άλλη του πλευρά
και κάθε θάλασσα το διαβατό της βάθος.

Διασχίζω δάση με του φωτός τις συχνότητες
-όποιος κι αν ήταν εκεί, δεν με έχει συναντήσει.
Είμαι αόρατος, αν κι έχω διακρίνει την εικόνα μου
μες στης πραγματικότητας το ζοφερό καθρέφτη.

Περιπλανιέμαι στα χαμένα βασίλεια της γαλήνης
και σε αναμνήσεις από ανύπαρκτα πράγματα
χωρίς να σκέφτομαι
πού τα βήματά μου θα με πάνε.

Είμαι περιπλανώμενος και αγκυροβολημένος σε μοναχικές ερήμους.
Διίσταμαι ανάμεσα στον κόσμο του σχήματος
και στων ιδεών τον κόσμο. Έρχομαι και φεύγω
με την ίδια πρόθεση.


Βασιλική Δραγούνη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.