ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
Η κάμερα γέρνει προς τα
κάτω.
Το σκηνικό φτηνό και
μίζερο.
Ο πρωταγωνιστής
ξεδιπλώνει στη σκηνή
το αλλόκοτό του δράμα,
οι δευτερεύοντες
χαρακτήρες
καρικατούρες που
ξεθωριάζουν στο ντεκόρ
κι οι χορευτές μπαλέτου
μόνο για τα ειδικά εφέ.
Ίσως να είναι εκείνος
ο μόνος ηθοποιός στη
σκηνή
και όλοι οι άλλοι να
είναι απλώς
ανέντιμοι παίκτες.
Υπάρχουν πολλά
που πρέπει κάποιος να
γνωρίζει για να μοιραστεί
έστω και μέσα σε 30
δευτερόλεπτα μονολόγου,
υποκριτικών
αυτοσχεδιασμών
και αποσπασματικών κόψε
ράψε
που πάντα κρύβουν
περισσότερα
απ’ όσα φανερώνουν.
"Τόνισε τη λέξη αλλιώς. "
"Κρύβε λόγια για
περισσότερο σασπένς. "
Πρέπει να αναδειχθεί η "περφορματίφ"
διάσταση των ρόλων,
όμως ποτέ εις βάρος του
κειμένου
-έτσι συνηθίζεται στα
έργα μπαρόκ
που τοποθετούνται σε
χώρο τσίρκου.
Στη συνέχεια μαθαίνουμε
ότι η πολυαναμενόμενη
πρεμιέρα αναβάλλεται.
Όλοι οι κλόουν της
παράστασης
είναι τώρα λυπημένοι.
Το αποτέλεσμα, έτσι κι
αλλιώς, το ξέραμε...
"Αριστουργήματα"
που θα χρησιμοποιούσαμε
ως φόβητρο στους
ανεπιθύμητους.
Βασιλική Δραγούνη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.